شارژ مستقیم شگفت انگیز ایرانسل
نوشته شده توسط : cloobirancell

اگر از مشترکین پر مصرف ایرانسل هستید و اگر کسب و کارتان به ایرانسل گره خورده است و اگر می خواهید زمان کمتری را برای خرید شارژ ایرانسل صرف کنید ، می توانید برای صرفه جویی در هزینه های تماس خود از خریدشارژ شگفت انگیز ایرانسل استفاده کنید. 

شارژ شگفت انگیز ایرانسل چیست؟

شارژ شگفت انگیز ایرانسل روشی در خرید شارژ است که در آن با وارد کردن کد خاصی *144*رمز شارژ# سیم کارت خود را شارژ می کنید. در این روش با وارد کردن کد شارژ شما 25 درصد شارژ اضافه تر خریداری می کنید با این تفاوت که در عرض 15 روز باید کل شارژ خریداری شده را مصرف کنید. این روش به افرادی توصیه می شود که مصرف شارژ بالایی دارند.

چگونه به صورت مستقیم شارژ شگفت انگیز خریداری کنیم؟

نحوه خرید شارژ شگفت انگیز ایرانسل به صورت مستقیم مشابه همان خرید اینترنتی شارژ ایرانسل شارژ مستقیم می باشد. با این تفاوت که بعد از این که وارد سایت irancellcloob.com شدید، به قسمت شارژ مستقیم رفته و در انتخاب نوع شارژ، شارژ شگفت انگیز ایرانسل را انتخاب کنید. با این کار سیم کارتی که شماره آن را در صفحه سایت وارد کرده اید به صورت مستقیم و شگفت انگیز شارژ می شود و باید در طول مدت محدودی مصرف شود. برای اطلاع از مدت زمان مانده تا انقضاء شارژ مورد نظر یک مانده حساب با کد *140*1# بگیرید. اپراتور مهلت استفاده از شارژ را به شما اعلام خواهد کرد.





:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل,شارژ مستقیم ایرانسلچ,شارژ شگفت انگیز مستقیم ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 303
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 اسفند 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: